wtorek, 13 listopada 2012

CUN'T wait denim jacket with spikes

Środek nocy, a ja przychodzę do Was z nową rzeczą:) Jej projekt ewoluował dziś cały dzień - początkowo mieliśmy jedynie nabić kolce na ramiona, jak we wszystkich bluzach i wcześniejszych katanach. Po namyśle stwierdziliśmy jednak, że fajnie było by zrobić coś inaczej - stąd ćwieki schodzą w formie pagonów, w dwóch rzędach, na ramię:) Z kolei pomysł na napis wziął się z afery, jaką zrobiła, założona przez jedną z młodych polskich piosenkarek, bluza z podobnym słowem. Bo chyba nie trudno się domyślić, że zabieg słowny jest celowy?:P Biorąc to pod uwagę, katana zdecydowanie dla odważnej osoby. A jakie jest Wasze zdanie? Podoba się czy raczej już przegięcie? Do jutra, a w sumie już do dzisiaj;*
 Domi     

10 komentarzy:

  1. ooo podoba mi się :)

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved ? Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie do sprzedania? ;d podoba sie i to bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł fajny, warto jednak do robienia napisów podszkolić się z kaligrafii. Na pewno się przyda umiejętność ładnego graficznie pisania! Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie o to nam chodziło, co napisała osoba pod Tobą:) napis miał być niedbały, tak jakby zrobiony na szybko:) ale dziękujemy i również pozdrawiamy!

      Usuń
  4. A mnie się wydaje, że takie pismo było zamierzone... to nie średniowieczna księga, żeby kaligrafować :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka. ; )
    obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurtka :) zapraszam do mnie na fashiondreamblogforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń