wtorek, 4 grudnia 2012

Khaki studded shirt with stars and denim back

Hejeczka. Dziś post błyskawiczny, bo jestem padnięty, ale rzecz Wam pokaże co by nie było, że rzucam słowa na wiatr. Obiecałem wczoraj, że będzie więc jest. Cały dzień byłem zalatany i przez to zdjęcia koniec końców zrobiłem dopiero wieczorem jak już było ciemno. Mimo to są lepsze niż te wczorajsze, chociaż nadal dalekie od perfekcji. Może rano wstanę i zmienię je na lepsze, a przy okazji ją wyprasuje przed ich zrobieniem, bo pogniotła się nieźle w podróży, ale już brakło mi czasu, bo zrobić to dzisiaj :) Sama rzecz jest bardzo podobna do koszuli wrzucanej na bloga stosunkowo niedawno. Mowa tu o jeansowej Disneyowskiej, której mama Domi wszyła khaki plecy i którą dodatkowo ozdobiliśmy ćwiekami. Tym razem przyszła kolej na odwrotną wersje. Została nam bowiem khaki koszula bez pleców w którą wszyłem, tym razem ręcznie, kawał ciemno-jeansowego materiału. Z racji tego, że moda na militarne dodatki utrzymuje się od dobrych kilku lat, wstawiłem na kieszonce trzy ćwieki w kształcie gwiazdek imitujące ordery. Na koniec wcześniejsze guziki zamieniłem na stożki i gotowe :) Projekt wymagał trochę pracy, szczególnie to wszywanie jeansowych pleców, ale uważam, że było warto. Czyż nie? Teraz już kończę i kładę się spać, bo jutro kolejny długi dzień. Was zostawiam z koszulą do oceny :) Baj baj!
Miłosz     

2 komentarze:

  1. fajna kurtka:)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czytać takie blogi! Zamierzam nie długo też pobawić się w przerabiania starych ciuszków, niestety nadal jestem w poszukiwaniu części do mojej maszyny. :)

    OdpowiedzUsuń