piątek, 14 września 2012

Zip bracelet tutorial.

Dziś kolejna zrealizowana zapowiedź - bransoletki z zamka błyskawicznego:) Na stronach z biżuterią widziałam takich całkiem sporo, a że zbiegło się to z wyszperaniem gdzieś w rzeczach kilku zamków, zaczęłam szukać w Internecie pomysłów, jak zrobić taką samemu. Wykonanie jest więc po części pomysłem moim, a po części wziętym z tego, co znalazłam:) 
Do wykonania potrzebujemy zamka (najlepiej dość grubego, złotego albo srebrnego), kilku spinaczy biurowych, zapięcia ze starej bransoletki lub naszyjnika oraz kombinerek i nożyczek.
Zaczynamy od odcięcia materiałowej części od metalowej. Zrobiłam kilka bransoletek i wg mnie lepiej wygląda, jeśli miejsce cięcia jest oddalone o jakieś 3 mm od właściwej części zamka. Widać wtedy odrobinkę materiału, co powoduje, że żadna bransoletka nie jest identyczna, szczególnie jeśli zamki mają różne kolory jak u mnie.
Do czego może nam się przydać spinacz biurowy? Ja użyłam go do przymocowania zapięcia do końca zamka oraz złapania obu jego części, aby można było go rozpinać i spinać. Do tego bardzo przydadzą się nam kombinerki, ponieważ z pozaginaniem rozciągniętego spinacza na około jest trochę pracy. Pewnie dziewczyny robiące biżuterie od dawna mają lepsze sposoby na tą część z zapięciami, ale ja robiłam bransoletkę z tego, co miałam pod ręką:))
Jak już mówiłam najlepiej wyglądają bransoletki ze złotym lub srebrnym zamkiem. Jeżeli mamy np złoty zamek, a srebrne zapięcie, jak w tym przypadku, wystarczy pomalować zapięcie złotolem:)
Koniec końców myślę, że zabawa warta zachodu, bo naprawdę efekt jest super:) Podoba Wam się?
Domi     

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny efekt... sama jakoś nie mogę przymierzyć się do zrobienia takiej bransoletki:) boje się, że nie wyjdzie mi i nie będzie miała uroku i będzie wyglądała po prostu jak coś marnego...:)

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też podpatrzyłam takie bransoletki bodajże na jednej ze stron z ciuchami i akcesoriami i zastanawiałam się czy da radę zrobic to samemu ! Teraz widzę,że tak i wypróbuje ten patent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądają! Świetnie dopasowałyby się do większości moich stylizacji :) Będziecie może robić takie na sprzedaż? ^^

    PS: Moglibyście wyłączyć wpisywanie kodu z obrazka przy dodawaniu komentarza? Byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobione;> a bransoletki na razie będą nagrodą w konkursie (który już dziś), ale na zamówienie też możemy zrobić:)

      Usuń
  4. bransoletki są świetne :) wyglądają bardzo interesująco ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń